WE'RE MOVIN' ON UP...

Wednesday, April 23, 2008

Does Channing Tatum Have a Twin? Sports Illustrated Thinks He May...

SportsIllustrated.com recently posted a funny article showing NHL stars and their celebrity look-a-likes.

The sports magazine seems to think that Capitals defenceman Mike Green may just be the long lost twin brother of Channing Tatum.

We know for sure that sadly Channing does not have a twin and that he's spoken for, but if you're into ice hockey (and maybe squint one both eyes a bit lot), Mike might just be the man for you. ;-)

Do you agree with Sports Illustrated or is the comparison completely in left field (or maybe that would be left wing in this case)? Sorry, couldn't resist. :-D

In case you're interested, the photo they used from the article was from the 2007 Independent Spirit Awards where Chan was nominated for Best Supporting Male Actor for his role as Antonio in 'A Guide to Recognizing Your Saints'.

You can CLICK HERE to check out all of the great photos of Channing Tatum and his girlfriend Jenna Dewan before and after the event.

Love Channing Tatum?
Stay in the Know...Subscribe to Channing Tatum Unwrapped: Email | RSS

12 comments:

Anonymous said...

OMG!!! NO, they DON'T look like brothers!!!!
CHAN IS SOOOOOO HANDSOME in this picture...he's so hot!!!

Brad in Atlanta said...

Not sure what the writer for the sports magazine was smokin but they don't even remotely look alike to me. I mean not even a little and with lots of imagination thrown in lol.

- Brad

NazK said...

I fink sum1 woz on smack, crack n pot, coz Chan n dat guy luk NUFFIN lyk each otha!!!

Anonymous said...

I think they ment da hairs ! LOL

Anz

Brad in Atlanta said...

Ok Anz LOL if they are just talking about the hair then I can kinda see it but that's the ONLY feature where they have a slight resemblence to each other. :-)

Brad

Erin said...

lol wow, no idea what they were seeing! yup im with naz and brad... :-\ ppl must have been not completly with it

Anonymous said...

*squints HARD* ehhh NO WAY i dont see it at all! plus ya cant compare chan!!!!!! haha yeah they were deff. on something when they chose his look-a-like, dont think chan has much of a look-a-like at all either so sorry nice try :/
-Allison

Mehek Khan said...

what were they thinking? As soon as I looked at them it was like "where's the resemblance???" may be the hair. but noooooooooooooo ways....Chan is waaaaaaaaaaaaaay hotter then that dude who has two diff eyes. Chan's features are sharp and charismatic, the hockey dude's to dull....

Marlie said...

Wow is sports illustrated on crack? LOL that dude looks NOTHING WHATSOEVER like Chan. I am with Brad. Not even with some help of my imagination do they look alike.

Anonymous said...

Mike Green is hotter!

Anonymous said...

why him he is so hooooooooooooooooooooooooooottttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt i wish i was jenna

Anonymous said...

i love channing tatum his muscles OMGGGGGGG why did he have to get married i wish i could marryyyyyyyyyy HIMMMMMMMM and whoever said mike green is hotter than channing you must be on crackkkkkkkkkkkkkkkkk